استفاده از کرم های ضد آفتاب

 او توضیح داد که متخصص پوست چگونه به استفاده از کرم های ضد آفتاب و عوارض.



 


متخصص پوست صادقانه توضیح داد که اثرات اصلی از اشعه ماوراء بنفش: بسیاری از اشعه ماوراء بنفش که از خورشید جذب می شود به لایه ازن اکسیژن است. بخش کوچکی از تابش که به زمین می رسد برای پوست مضر است. البته مزایای خاص خود را دارد که عوارض می تواند سوزاندن پوست و برنزه شدن بیش از حد.


 


این در مورد اثرات اشعه ماوراء بنفش خورشید بر روی پوست بود, او ادامه داد: هر دو مهم هستند. هنگامی که آن را در برابر اشعه ماوراء بنفش ناراحت کننده از خورشید و دیگر آفتاب سوختگیهای که در دوران کودکی در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد شده است. این می تواند باعث سرطان در بزرگسالی.


 


متخصص پوست تایید کرد که این اثر از کرم های ضد آفتاب الانزا  با SPF برای محافظت از آن را از آفتاب: تفاوت بین کرم با SPF 15 و 30 در محافظت از پوست در حدود سه تا چهار درصد است. آنچه مهم است استفاده صحیح از کرم های ضد آفتاب است. اگر شما استفاده از SPF کرم است که 100 به درستی و مصرف کمتر و نه تکرار آن را لازم نیست به اندازه کافی برای حفاظت از پوست و آن را مانند شما باید کرم های ضد آفتاب در SPF حد 5.

خانمها پوشیدن کیفیت و بهترین قیمت منابع تخفیف! منظور از روز.


ارزان ترین تلفن همراه با بهترین کیفیت



 


او به کسانی که به دلیل مشاغل بلند مدت خود در زیر خورشید کار می کنند توصیه کرد و اظهار داشت که کرم های ضد آفتاب باید هر دو اشعه ماوراء بنفش و اشعه ماوراء بنفش را پوشش دهند. در برخی از کرم های ضد آفتاب نوشته شده است UVA ، چرا که این پرتو همچنین می تواند به عنوان پیچیده به عنوان UVB باشد. باید مصرف کرم های ضد آفتاب 15 تا 30 دقیقه قبل از خروج از خانه.تجدید کرم های ضد آفتاب هر دو ساعت در حالت عادی هر سه ساعت. البته فقط به مخلوط کردن خورشید نیست. بعد به کرم های ضد آفتاب استفاده از رنگ کلاه کاسه و عینک.


https://www.thebodyshop.in/skin-care/sun-protection-face.html 


صداقت در پاسخ به اين سوال که چرا برخی از مردم با استفاده از این کرم های ضد آفتاب, دوباره,برنزه است " مردم گفت: این کرم ممکن است خوب باید ،  عرق کردن SPF ایستاده است و ساعت تکرار کرم, انطباق خوب, و از کلاه و عینک استفاده نمی شود.


 

 آرایش و لوازم آرایشی


و تکرار: افرادی که به یک متخصص پوست مراجعه می توانید آکنه یا کرم های ضد آفتاب بر اساس پوست چرب یا خشک آماده. برخی از کرم های ضد آفتاب عملکرد دوگانه هستند ، یعنی کرم های ضد آفتاب و ضد آکنه هستند.


 


متخصص پوست گفت که برای مردم در تهران, او زندگی می کند, و غیره., مصرف کرم با SPF 50 کفایت عمل. تقریبا اندازه مفصل را در تمام قسمت های قابل مشاهده پوست و غیره ادامه دهید. خیس در شود. کرم های ضد آفتاب که حاوی عوامل فیزیکی یا مواد معدنی هستند ، اکثر مردم سفید هستند ، مانند کرم های ضد آفتاب برای کودکان.برخی از کرم های ضد آفتاب اضافه کردن رنگدانه طبیعی و البته زنان ترجیح می دهند کرم های ضد آفتاب رنگارنگ.

پیشنهاد ویژه

درمان بیش فعالی, گفتار درمانی, درمان شب-دارای اختلالات یادگیری در woodmanton, متخصص ارتودنسی, ارتودنسی هنجارهای سازی دانته آسیب به مینای دندان Dando لوسیون بدن نوزاد, پودر بچه, این دختر با بدن فیروزه * 20 تخفیف٪ 


 


او گفت که کودکان از سن دو باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند و گفتند که SPF می تواند بین 30 و 50 باشد. این نوع کرم را می توان برای خانم ها ، آقایان و کودکان استفاده کرد.


 


یکپارچگی بت اشاره کرد که در صفحه اصلی آن است که توصیه می شود به استفاده از کرم های ضد آفتاب, " او گفت: مگر پشت شیشه ای است که خورشید برای دراز مدت تابش به دلیل UVAAZ حرکت پشت شیشه ای بیش از حد.


 


و اشاره کرد که اشعه ماورای بنفش از مرد همیشه مضر نیست, در برنامه رادیو سلامت او اظهار داشت: همانطور که می دانید اشعه در ساخت ویتامین D در پوست نقش مهمی در ... همچنین از اشعه ماوراء بنفش برای استریل کردن تجهیزات بیمارستانی و برخی فضاهای مورد استفاده استفاده می شود. بنابراین مزایای وجود دارد.

Comments

Popular posts from this blog

آیا می دانید چه رژ لب فیزیکی است ?

چگونه لب های زیبا را بسازیم

آموزش لب به لب آرایش کهربا راه