آیا می دانید چه رژ لب فیزیکی است ?


اگر چه مقدار هر یک از این اجزا در تولید رژ لب متفاوت است ، اجزای اصلی انواع رژ لب به شرح زیر است:

موم: موم به عنوان یک عنصر شکل دهنده در رژ لب مایع الانزا  به علت خلق و خوی بالا استفاده می شود. ترکیبی از سه شمع را می توان در رژ لب: موم Candela موم و carnapa موم است که گرفته شده از برگ نخل و گران تر از بقیه موم.



روغن: روغن کرچک ، روغن نباتی ، لانولین و روغن های معدنی مورد استفاده در تهیه رژ لب. کره کاکائو نیز جزء رژ لب است. موم و روغن مهمترین اجزای رژ لب هستند و حدود 60 درصد وزن آن گنجانده شده است.

تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز


مردانه دفتر کیف چرم نصف قیمت + حمل و نقل رایگان خرید!!(محدود)





مواد سمی در برخی از رژ لب

سرب: اثری از سرب در صورت استفاده غیر مجاز از این ماده سمی در ترکیب لب براق ، خورده و شامل کم خونی ناباروری، و غیره، عقب ماندگی ذهنی و سرطان.



تار زغال سنگ: به عنوان یک رنگدانه برای رنگ آمیزی رژ لب قرمز استفاده می شود. این مخلوط سمی در صورت بلع باعث تهوع ، سردرد و سوزش پوست می شود.

پیشنهاد ویژه

خدمات و محصولات دیجیتال, تبلت و خواننده, لپ تاپ, کامپیوتر, لوازم (PC - لپ تاپ - تبلت)معاملات لنوو داغ * (لپ تاپ, مودم و...) ارز دیجیتال ، خرید و فروش ارز دیجیتال ، bitcoinx کسب دلار برای شما ، آسان!بلیط کیش, تور کیش, بلیط ارزان کیشتور کیش رزرو با بهترین هتل ها رزرو



دریاچه رنگها: استفاده از محلول رنگ در دریاچه ها (ناشی از واکنش های شیمیایی گیاهان و سنگ ها در رودخانه ها بسیار سمی و سرطان زا تحریک پوست و ایجاد سرطان پوست است.

https://www.beautybay.com/p/jeffree-star-cosmetics/velour-liquid-lipstick/celebrity-skin/


نعنا: این نوع عطر به علت ترکیبات شیمیایی می تواند باعث التهاب یا خشکی و لب های خرد شده شود. بر اساس آمار جمع آوری شده صرف نظر از جذب پوست لوازم آرایشی زنان در طول زندگی خود حدود کیلوگرم رژ لب را meppelafter که خطر ابتلا به ریه و سرطان پستان در زنان به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

حالا که مواد تشکیل دهنده مرطوب شروع به رنج می برند زمان. در هنگام انتخاب آن را با دقت بیشتری ، انتخاب که تا آنجا که ممکن است شامل ترکیبات طبیعی و یک ماده سمی در آن به کار است ، رفت می شود.

Comments

Popular posts from this blog

چگونه لب های زیبا را بسازیم

آموزش لب به لب آرایش کهربا راه