چگونه لب های زیبا را بسازیم


زیباسازی لب

اولین گام برای گرفتن لب های زیبا و سالم این است که آنها را مرطوب نگه دارید

https://elanza.com/product/LNZP-60eed71b583c0/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-oil-free-spf-30-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D8%A8-%D9%88%D8%B2%D9%86-60-%DA%AF%D8%B1%D9%85

 


اولین گام برای گرفتن لب های زیبا و سالم این است که آنها را مرطوب نگه دارید. لب ها ، به ویژه در فصل سرد و زمستان مستعد خشکی هستند.


 


اگر لب های شما یک مشکل نیست ، می توانید او را با رژ لب یا لب براق کمک کنید تا آن را جذاب تر کنید. یک رژیم غذایی سالم و مرطوب نگه داشتن لب های خود را باعث می شود لب های خود را زیبا.


 

https://www.loyecosmetics.com/products/glow-balm-true-colour?variant=39362896134222&currency=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_campaign=gs-2020-08-07&utm_source=google&utm_medium=smart_campaign&gclid=CjwKCAjwyvaJBhBpEiwA8d38vOm53S2cjt79FF0dvxNjmrbRUd0FTgSLrIMX6ADGHgBqniZdsaedzBoCHPYQAvD_BwEخلاصه ای از مطالب


استفاده از یک اسکراب ملایم هر چند روز برای از بین بردن پوست مرده از لب سطح. بعد از این ، پوست ، مومیایی کردن لب (یک نوع مرطوب کننده موضعی و پماد برای از بین بردن لب های خشک) تقویت بدون الکل با spf 15 (لایحه حفاظت از خورشید) یا بالاتر برای استفاده.


 


برای افزایش زیبایی طبیعی لب ها ، از رژ لب جذاب و اغوا کننده استفاده کنید. رژ لب مات دارای عمر مفید بالا است ، اما لب ها را خشک می کند.


 


رژ لب روشن و چرب باعث مرطوب کننده لب ها می شود ، اما مشکل آنها این است که در طول روز ، آنها باید چندین بار پر شوند. برای راهنمایی زیبایی کاربردی برای لب های زیبا و قطعات جذاب زیر را ببینید.


 


روش اول :


- لب هات رو پاک کن.


ما معمولا پوست صورت خود را پوسته پوسته شدن, اما این نیز به لب اعمال? 


 


معمولا لب هایی که مستعد خشکی هستند ، بنابراین ما باید هر چند روز یکبار پوست را پوست کنیم تا ظاهر سالم داشته باشیم. شما می توانید لب های خود را مانند پوست صورت با یک قلم مو ملایم و یا مالش دادن برای از بین بردن سلول های مرده پوست پوسته پوسته شدن.


 


ملایم بر روی پوست لب های خود را به دلیل مانند پوست بقیه صورت خود را حساس و شکننده است. از مالش های سخت (سخت) بدن استفاده نکنید. اسکراب است که ویژه برای پوست صورت را انتخاب کنید.


 


اگر می خواهید یک اسکراب خانگی تهیه کنید ، یک قاشق چای خوری عسل و شکر را با هم مخلوط کنید. سپس مالش تا زمانی که پوست مرده از لب برداشته شود ، آنها را ماساژ و شستن لب.


 


- لب ها رو مرطوب نگه دار.


پس از لایه برداری ، از مرطوب کننده ملایم استفاده کنید تا لب های خود را نرم و نرم کنید.


 


مومیایی کردن لب آماده است ، متشکل از ترکیبات طبیعی و آلی مانند کره درخت روغن قلم ، روغن درخت چای ، روغن بادام ، آلوئه ورا و واکس های طبیعی مانند موم زنبور عسل.


 


این ترکیبات مرطوب نگه داشتن لب. هنگام استفاده از یک بال لب ، نباید زبان یا لب های خود را بخورید ، بنابراین یک بال لب را انتخاب کنید که اگر به طور تصادفی لب های خود را بخورید به شما آسیب نمی رساند.


 


از مومیایی کردن لب حاوی اسید سالیسیلیک و الکل به هیچ وجه استفاده نکنید. الکل معمولا به عنوان نگهدارنده در لوازم آرایشی استفاده می شود ، اما همچنین باعث خشکی پوست.


 


مومیایی کردن لب بدون الکل لب های خود را در خلق و خوی دلپذیر نگه می دارد. اسید سالیسیلیک همچنین باعث خشکی و لایه برداری لب ها می شود.


  


3-محافظت از لب های خود را از قرار گرفتن در معرض سرما و خورشید.


پوست لب ها می تواند در طول تغییرات آب و هوایی آسیب دیده باشد. آفتاب سوختگی یا هوای سرد می تواند باعث خشکی و ترک در لب. بنابراین شما باید برای محافظت از آنها در تمام طول سال به طوری که آنها نگاه زیبا و دقیق.


همیشه از مومیایی های لب استفاده کنید که شامل کرم های ضد آفتاب با SPF 15 یا بالاتر است.


در طول زمستان ، از مومیایی های لب حاوی مواد چرب مانند روغن نارگیل و کره شیا استفاده کنید. این ترکیبات لب های شما را مرطوب نگه می دارند و از خشکی هوای سرد جلوگیری می کنند.

تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز


اگر رژیم غذایی برای شما دشوار است ، با این روش سریع و راحت است



 


۴-استفاده از مرطوب کننده در زمستان.


اگر لب خود را مستعد ابتلا به خشکی و شکاف حذف شدید در فصل زمستان ، شما می توانید یک دستگاه مرطوب کننده برای مرطوب کردن هوا ، به ویژه هنگامی که آنها در خواب هستند استفاده کنید.


 


در طول زمستان ، ترکیبی از هوای سرد در فضای باز و هوای گرم و خشک در محیط داخلی می تواند باعث آسیب شدید به لب ها و همچنین بقیه صورت شود. بنابراین خودتان را دوست دارم و استفاده از یک دستگاه مرطوب کننده برای مرطوب کردن لب های خود را در طول زمستان.


 


اگر شما می توانید یک دستگاه رطوبت گیر خانگی خرید نیست ، شما می توانید یک قابلمه پر از آب بر روی گاز جوش ، ایجاد این رطوبت در منطقه است. در این مورد ، بخار آب به فضای اتاق آزاد می شود. اما این روش برای منطقه بزرگ کار نمی کند.


 


روش های زیباسازی لب

لب های خود را پوسته پوسته شدن


 


راه دوم: بازی با رنگ و اندازه


 


1-رنگ است که مناسب پوست خود را انتخاب کنید.


رژ لب در انواع رنگ ها می آیند و پیدا کردن رنگ مناسب کمی گیج کننده است. آزمایش های معمولی رنگ ها ممکن است جالب باشد اما اگر شما می خواهید لب های خود را به نگاه جذاب شما باید در انتخاب رنگ مناسب برای پوست شما.


اگر تن پوست با پس زمینه زرد تیره نسبت به رنگ های گرما مانند قهوه ای مایل به قرمز و هلویی و زرد و قرمز بروید. و یا استفاده از این رنگ.


اگر شما پوست روشن صورتی پس زمینه (رنگ خود را و ران رگ آبی است) سر به سمت رنگ های سرد با پس زمینه آبی مانند آبی (تمشک رنگ) صورتی و بنفش.


توجه داشته باشید که رنگ های روشن و رژ لب چرب باعث می شود که لب ها حجم بیشتری داشته باشند ، در حالی که یک سایه روشن می تواند لب ها را جذاب تر کند.


 


۲-بافت یا پس زمینه ای را انتخاب کنید که متناسب با پوست و سلیقه شما باشد.


سایه لب در تمام مناطق رنگی اعم از براق مرطوب مات و ضد آب در دسترس هستند. پس زمینه یا بافت سایه لب می تواند تفاوت بزرگی را به ظاهر شما ایجاد کند.


 


به عنوان مثال ، اگر شما می خواهید به نگاه خشک ، سرد ، لب قرمز مات رنگ کامل ، با دوام بالا. برای جذابیت بیشتر ، می توانید از برق لب های رنگی بسیار ملایم (یا برق لب های کم رنگ) استفاده کنید.


 


استفاده از محصولات لب براق لب های پرو را مرطوب می کند. رژ لب مات مناسب برای یک نگاه کلاسیک و کرم است.


رنگ رژ لب بسیار ملایم انتخاب مناسبی برای بار زمانی که شما نمی خواهید مردم خیره در لب های خود را. در حقیقت ، یک سایه بسیار کم رنگ بر روی لب های شما می تواند آنها را جذاب تر کند.


 


- رژ لب.


لب های خود را برای اولین بار تمیز کنید و لایه برداری کنید ، به طوری که رژ لب بر روی لب های شما پوسته پوسته نمی شود. توجه داشته باشید که لب های شما مرطوب هستند ، اما قبل از رژ لب از مومیایی کردن لب استفاده نکنید. از روش زیر برای دریافت شفاف ، رنگارنگ و زیبا استفاده کنید:


 


از وسط لب پایین شروع کنید و به گوشه ها بروید ، این کار را با ایجاد سایه هایی بر روی لب ها انجام دهید.


لب ها را با هم فشار دهید تا لب پایین را روی لب بالا رنگ کنید. استفاده از انگشتان دست خود را به گسترش رنگ بر روی لب های خود را.


استفاده از یک دستمال سفره برای پاک کردن لب های خود را که از آن رنگ بیرون زده.


این کارها را دوباره انجام دهید و دوباره لب ها را پاک کنید. دو بار با استفاده از رژ لب باعث می شود آن را با دوام تر به دلیل لایه اول لایه دوم است.


 


۴-استفاده از لب لاینر برای تعریف طیف وسیعی از لب های خود و استفاده از رژ لب به طور دائم.


انتخاب یک خط لب که متناسب با لب براق و یا رژ لب. گسترش بوش لب در لبه های بیرونی فلنج و سپس با استفاده از رژ لب یا لب براق.


اگر شما نمی خواهید به استفاده از خط لب به طور کامل در اطراف لب های خود را, شما می توانید آن را تنها از طرف لب خود استفاده کنید, برای مثال در گوشه و کنار.

پیشنهاد ویژه

ارتودنسی در ارتودنسی ارتودنسی nameraiba بهترین استراتژی برای زیبایی دندان آشنا shuidapirahn مردان, خرید تی شرت, مردان پیراهنگر پارچه و estail چقدر مهم است هتل و ویلا در جنگل iqamtگahbrai اجاره این کلبه فقط کلیک کنید


سعی کنید لب حجیم به لب کامل.


 


اگر شما شفاف ، باریک و جمع و جور ، شما می توانید محصولات است که لب های خود را بزرگ استفاده کنید. مومیایی کردن لب یا لب براق متشکل از ترکیبات است که می تواند به طور موقت لب خود را بزرگ تر ببینید.


 


این باعث می شود که لب ها به طور موقت متورم و فله با تحریک پوست لب ها. تحریک بالای پوست لب باعث خشک شدن و ترک در آن می شود ، بنابراین هر روز از این محصولات استفاده نکنید.


 


شما می توانید لب فله خانگی ، که بسیار آسان برای پیدا کردن در خانه خود را. لب تجاری حجیم معمولا شامل دارچین, فلفل داغ و نعناع تند, که باعث می شود پوست بزرگ و پف کرده.


 


به لب خانه ، شما می توانید پس از liptan آن. با چوب دارچین و فلفل هندی کمی و یا چند قطره از اسانس نعناع مخلوط داغ و در شیر خود را.


 


برای دوام بیشتر ، بسیاری از مردم از پرکننده های لب (پرکننده های لب) استفاده می کنند. پرکننده در مکالمات روزانه استفاده می شود. 


 


برخی نیز کلاژن و ترکیبات دیگر را به لب تزریق به حجم به لب, که شما باید به یک متخصص برای این مراجعه.


 


راه دوم: نوشیدن مقدار زیادی آب برای سالم ماندن


 


- آب بخور.


خشکی و ترک در لب ها ناشی از کمبود آب در بدن است. آب آشامیدنی لب های شما را زیبا و جذاب می کند. بنابراین نوشیدن مقدار زیادی آب روزانه بنابراین شما هرگز احساس تشنه.


 


۲-غذاهایی که برای پوست شما مفید هستند.


خوردن غذاهای سالم نه تنها برای بدن مفید است ، بلکه باعث می شود که لب ها خوب و زیبا باشند.


 


یک رژیم غذایی مناسب شامل میوه ها و سبزیجات و پروتئین بدون چربی و غلات سبوس دار. برخی از غذاهای مفید برای پوست شما در زیر توضیح داده شده است:


هویج ، آلو زرد ، میوه ها و سبزیجات که دارای رنگ نارنجی هستند


سبزیجات مانند اسفناج و کلم بروکلی


گوجه فرنگی


انواع توت ها جانبازان انواع توت ها و انواع توت ها


نخود، عدس و لوبیا


ماهی قزل آلا و انواع ماهی ، چربی بالا


آجیل مانند گردو ، بادام و بادام هندی


 


- تبخال رو دستکاري نکن.


هیچ چیز بدتر از تبخال ناخوشایند بر روی لب وجود دارد. تبخال به دلیل ویروس رخ می دهد, است که توسط بوسیدن و یا عینک مشارکت منتقل.


 


ویروس هرپس بدتر زمانی که شما تاکید, و یا سیستم ایمنی بدن شما ضعیف است.استفاده از روش های زیر برای از بین بردن و درمان تبخال:


 


شما می توانید یک کرم حاوی دکوزانول بدون نسخه برای از بین بردن تبخال سریع تر استفاده کنید. راه دیگر برای استفاده از الکل تبخال خشک کردن و از بین بردن آن است.


شما می توانید از یخ یا کیسه سرد برای از بین بردن درد استفاده کنید.


از رژ لب استفاده نکنید ، زیرا باعث درمان طولانی مدت تبخال می شود.


 


- سيگار نکش.


علاوه بر تمام مشکلات جسمی ناشی از سیگار کشیدن ، زیبایی لب ها را نیز افزایش می دهد. سیگار کشیدن برای لب ها بسیار مضر است ، اصطلاحی که در آن سیگار کشیدن لب وجود دارد.


 


سیگار کشیدن باعث تیره شدن و چین و چروک لب, به خصوص لب بالا. اگر شما به زودی ترک, شما می توانید زیبایی و سلامت لب خود را ببینید.

Comments

Popular posts from this blog

آیا می دانید چه رژ لب فیزیکی است ?

آموزش لب به لب آرایش کهربا راه